Two o''clock and I wish that I was sleeping
 2點了,我但願自己在睡覺
 You''re in my head like a song on the radio 
 你卻在我的腦海裏,就像收音機播放的歌曲
 All I know is I gotta get next to you
 所有我知道的,就是我需要在你身邊 
 Yeah I gotta get next to you
 耶,是我需要在你身邊 
 Sitting here turning minutes in the hours
 坐在這裏,等分鐘轉為小時 
 To find the nerve just to call you on the telephone 
 去尋找力量,給你打電話
 Cuz you don''t know that I gotta get next to you 
 因為你並不知道我需要在你身邊

 Maybe we''re friends, maybe we''re more
 也許我們是朋友  也許我們還是...
 Maybe it''s just my imagination 
 可能這只是我的幻想
 But I see you stare just a little too long
 但我看見,你仿佛凝視得有些久了 
 And it makes me start to wonder
 讓我開始奇怪 
 So baby, call me crazy 
 所以寶貝,叫我狂熱
 But I think you feel it too 
 但我想,你也感覺到了
 Maybe I, Maybe I, just gotta get next to you
 也許我,也許我要在你身邊 
 
 Asked around and I heard that you were talking
 問周圍(的人),我聽見你在說話 
 Told my girl that you thought I was out of your league
 告訴我的女孩,你認為我不在你的圈子裏 
 What a fool, I gotta get next to you 
 多麼愚蠢,我需要在你身邊
 Oh, yeah 
 喔,耶~
 It''s five in the morning and I can''t go to sleep 
 清晨5點了,而我卻不能入睡
 Cuz I wish, yeah I wish you knew what you mean to me 
 因為我希望,耶,我希望你知道,你想讓我怎樣
 Baby, let''s get together and end this mystery
 寶貝,讓我們一起結束這痛苦吧
 
 Maybe we''re friends, maybe we''re more 
 也許我們是朋友  也許我們還是...
 Maybe it''s just my imagination 
 可能這只是我的幻想
 But I see you stare just a little too long 
 但我看見,你仿佛凝視得有些久了
 And it makes me start to wonder 
 讓我開始奇怪
 So baby, call me crazy
 所以寶貝,叫我狂熱  
 But I think you feel it too 
 但我想,你也感覺到了
 Maybe I, Maybe I, just gotta get next to you 
 也許我,也許我要在你身邊
 Whatcha gotta say 
 你想說什麼?
 Watcha gotta do 
 你想做什麼?
 How you get the one you want
 你是怎樣得到你想要的(東西)? 
 To wanna get next to you 
 想留在你身邊





arrow
arrow
    全站熱搜

    方格斯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()